madeleinekristinarolin.blogg.se

Madeleine heter jag, jag en en tjej på 19 år. Jag älskar mycket saker här i livet som skor, kläder, naglar, cupcakes, vänner och pojkvän bland annat. Hoppas ni vill fortsätta läsa för här kommer det komma upp mycket om min vardag, massa snygga kläder, skor och naglar. Och sedan om mina underbara vänner, samt pojkvän.

Sven Harry's

Kategori:

Hej på er! Är på min praktik just nu. Finns typ inte så mycket att göra mer idag så lär väll få gå om en timme kanske. Och då ska jag hem, träna, baka cupcakes och duscha. Det är mycket nu, hehe! Aja, hoppas ni har en fortsatt trevlig dag.
Peace

Kommentarer

  • bella davis säger:

    tack sötis! va mysigt det ser ut på bilden :) har du det bra? kram

    Svar: Jag har det bara bra, hur har du det själv? Bra start på veckan? Kram
    Madeleine Rolin

    2012-11-21 | 18:19:55
    Bloggadress: http://belladavis.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här: