madeleinekristinarolin.blogg.se

Madeleine heter jag, jag en en tjej på 19 år. Jag älskar mycket saker här i livet som skor, kläder, naglar, cupcakes, vänner och pojkvän bland annat. Hoppas ni vill fortsätta läsa för här kommer det komma upp mycket om min vardag, massa snygga kläder, skor och naglar. Och sedan om mina underbara vänner, samt pojkvän.

Kom alltid ihåg att skönhet kommer inifrån... inifrån flaskor, burkar och tuber.

Kategori:

Godmorgon skönheter! Sitter på bussen mot praktiken. Ännu en dag där, sedan ska jag till min mor och kolla lite post och så. Och vidare till min älskling efter det. Sen blir det en myskväll med honom! Så har nog inte tid att skriva så mycket idag. Men vi får se! Ha en bra dag! Här kommer lite bilder på "vad man vill"
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: