madeleinekristinarolin.blogg.se

Madeleine heter jag, jag en en tjej på 19 år. Jag älskar mycket saker här i livet som skor, kläder, naglar, cupcakes, vänner och pojkvän bland annat. Hoppas ni vill fortsätta läsa för här kommer det komma upp mycket om min vardag, massa snygga kläder, skor och naglar. Och sedan om mina underbara vänner, samt pojkvän.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Det finns alltid något man kan bidra med.

Kategori:

Godmorgon! Om jag säger att jag är pigg och glad, taggad på praktiken så ljuger jag. Jag skulle helst kura ner mig i sängen och se en bra film. Min hals är inte riktigt som den ska, den känna stor som en köttbulle och gör ont.
Men jag har nog inte så mycket att välja på, påklädd och klar för en dag på "Sven Harrys" (min praktik dvs)
Ska när som helst gå till bussen så hörs senare! Ha en bra dag.
Peace

Kommentarer

  • Linnea Montazami Nordqvist säger:

    Hej Finis! :D Kul att du börjat blogga igen :) Hoppas allt är bra! Klart vi ska följa varandra :) Puss!

    Svar: Härligt! :) Ja! det tycker jag med! :D
    Madeleine Rolin

    2012-11-16 | 10:50:51
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/babiiee01
  • bella davis säger:

    hej sötnos :) fått en bra start på dagen? kram

    Svar: Mjo, jag gick till min praktik, men är sjuk så de skickade hem mig. Skönt med tråkigt att vara sjuk! Själv? Kram
    Madeleine Rolin

    2012-11-16 | 14:42:37
    Bloggadress: http://belladavis.myshowroom.se/
  • bella davis säger:

    låter jätte bra :) jo jag mår bra! vad gör du?? kram

    2012-11-16 | 14:51:08
    Bloggadress: http://belladavis.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här: