madeleinekristinarolin.blogg.se

Madeleine heter jag, jag en en tjej på 19 år. Jag älskar mycket saker här i livet som skor, kläder, naglar, cupcakes, vänner och pojkvän bland annat. Hoppas ni vill fortsätta läsa för här kommer det komma upp mycket om min vardag, massa snygga kläder, skor och naglar. Och sedan om mina underbara vänner, samt pojkvän.

Allt har skönhet, men det är inte alla som ser det.

Kategori:

Tjänaa, precis kollat lite Disney Channel och gjort naglar så gott som jag orkat. Ska om ett tag ta mig upp till min kära vän Johanna som ligger inne på sjukan, hon behöver lite grejer och så! Hoppas på det bästa för dig om du läser det här. Sen ikväll ska jag antingen till Pontus eller så blir jag kvar här på fridhemsplan. Ha en bra kväll!
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: